dilluns, 10 de març del 2008

JA HEM ARRIBAT A MONTSERRAT !!


Des d'aquest bloc vull felicitar a aquesta colla de valents Ganàpies que, de mica en mica, ja heu aconseguit el nostre principal objectiu: arribar a Montserrat a peu!!. Jo no he pogut fer les dues últimes, però em comprometo a fer-les un altre dia. Espero que si algú es troba en la mateixa situació, em faci de company de camí.
Aquests Ganàpies han estat: la Teresa Urpí (que ens ha fet de guia tot el camí, moltes gràcies!!), el Josep Tous, la Serafina Buixeda, la Dolors Casellas, la Conxi Escamilla, el Jaume Saumoy, la Maria Carme Bachs i la Pilar Gargallo.
Enhorabona a tots !!.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Després de venerar la imatge de la mare de Déu, passàvem pel lloc on la gent deixa les espelmes com a ofrena. Impresiona veure que n'hi ha tantes...Vaig pensar que cada una representava una vida i una història personal, com una pregària silenciosa. I tot i que no ho tinc per costum, vaig posar-ne una pel nostre grup. Per tot allò que ens preocupa o ens il·lusiona a cada un de nosaltres.