dilluns, 11 de febrer del 2008

DE SANT MIQUEL A SANT MARC


Estimats Ganàpies, us va agradar la volta pel Montmell? Ja veieu que, tot i la sequera, hi ha molta varietat de plantes.

Com ja vam poder comprovar, la Teresa en coneix moltes i ella mateixa m'ha dit que si hagués estat primavera n'hauriem vist moltes més.

He pensat que, si cada un de nosaltres en memoritzes un parell, entre tots les coneixeriem totes...(almenys les que vàrem trobar). Ja sabeu, no podem perdre els mots o perdrem la identitat...

1 comentari:

campa ha dit...

Mirarem de fer una llista de les plantes, amb fotos o dibuixos, i ho posarem a la web. Però, es farà quan es pugui. Tot necessita el seu temps. Quin greu em va saber no poder venir amb vosaltres el diumenge passat!!. De fet també m'ho vaig passar bé perquè vaig anar de calçotada amb una altra colla.