dijous, 31 de gener del 2008

FEM 10 ANYS !!


Estimats Ganàpies: fent comptes i remenant fotos i papers, ens hem adonat que ja tenim 10 anys. Sí, nois i noies, un novembre del 1997 una colla de papes i mames que portàvem als nostres fills al Tant Com Puc, vam pensar que això de sortir a la muntanya i fer colla per passar-ho bé, era una cosa molt bona. Vam posar fil a l'agulla i ens vam fer escoltes. Érem dels pocs escoltes grans que hi havia a Catalunya. La primera sortida la vam fer a Sant Joan de la Muntanya. Segur que tots ho recordeu !!. La Pilar López ens va fer buscar una colla d'herbes remeieres i després fer-ne una infusió i sucar-hi els dit gros del peu. Inoblidable!! Que bé que ens ho passàvem !!.
Ara, passats deu anys, molts camins recorreguts i moltes aventures viscudes volem celebrar-ho d'alguna manera. Algú pensa com ho podem fer?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

M'agradaria que em diguessis qui són els de la foto. Em sembla saber-ho però...no n'estic segura. Es veuen tots molt joves.
Em crida l'atenció el detall del foc. Ara no pensariem en fer-ne, oi?.
Per celebrar els 10 anys algú m'ha dit que es podria fer una trobada fora de programa. Un dinar...una festa...cinc cèntims de història...els qui llegiu el bloc doneu idees.

Anònim ha dit...

Doncs mira, en primer terme es veuen el Xenxo i la Montse, una mica amagadeta es veu la Maria i el de la dreta no recordo qui és. Que canviats, eh?